गजल, यौटा छ जो अन्जान तारा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //

यौटा छ जो अन्जान तारा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //
सरु कार्की सिन्दुपल्चोक ,रामपुर २

पर्खिएर दिन त्यो सारा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //

एक छिन् नदेख्दा कती आतिंछन् माया गर्नेहरु //
तर उ त् कठैबरा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //...

छट्प्टीनछ नजर उसको म देख्छु कती आतीनछ उ //
भन्दैन त्यो पिडा विचरा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //

नबोलेरै चित्त बुझाई सम्झनाको पोको बनाई बस्छ //
एस्तो छ जो कर्महारा हेरछ सधै म हिड्ने बाटो //

सरु कार्की सिन्दुपल्चोक ,रामपुर २

Share this article :

+ comments + 2 comments

November 21, 2013 at 9:34 PM

wow wow wow nice chha

thanks bishnu ji............

Post a Comment

we will touch you back soon .

 
Support : Creating Website | Template | Red Template
Copyright © 2011. हाम्रो बैतडी.ब्लगस्पोट.कम. - All Rights Reserved
Template Created by Website Published by MeroTemplate
Proudly powered by Blogger